Inställt

Hoppträningen idag blev först flyttad till ikväll istället, men jag valde att hoppa över och hoppa på lördag istället då de två i min grupp skulle hoppa då. Och G tyckte de vore bra för Bellie oxå, att hoppträna lördag och tävla söndag. Jag tror själv det kan vara bra för oss. :-) Så idag fick hon faktiskt vila. Imorgon rider vi ut. :-)
 
Har shoppat en massa idag. Sååå kul! Har rustat upp mitt hem lite. Fick ett infall för 2 v sen, och nu fortsatte jag lite med det. Superkul. Och så handlade jag liniment till B, och lite kläder till mig. Inge ridsaker vad jag kan minnas. Jo stigbygelplattor då mina är fullkomligt slitna och trasiga.
 
Väntar även på ett täcke och ett schabrak till B som jag fyndat på beg.sidor. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0