Löpning

Har precis kommit ut ur duschen efter att ha stretchat och varit ute och sprungit. Första ggn på evigheter... fick en liten dipp efter min löparvecka, och sen dess har jag bara ätit, ätit och ätit. Smällt i mig helt enkelt. Och ikväll fick jag ett ryck och vart aspepp på situps. Så jag gjorde ca 120 st, och sen var jag liksom igång!
 
Fick världens sug att springa, och tänkte ta en kort sväng på ca 3km... men efter 1,5 km så kände jag att nä, jag fortsätter.. Så fortsatte hela rundan på 5-6km nånting. Och vilken jäkla spänst i steget! Haha. Hade en energi som aldrig förr, och jag sprang verkligen idag istället för att jogga. Hur jäkla skönt som helst. Benen bara sprang, o sprang. Och jag njöt för fulla muggar av månskenet och trädtopparna.. naturen. <3
 
Två älgar höll dock på skrämma slag på mig. Där kommer jag på skogsvägen som är svagt upplyst, mitt uppe i mitt egna lilla tänkande, när jag kollar åt sidan och där står två älgar ca 10m ifrån mig och glor. Hahaha. Hoppade nog till ganska snyggt!
 
Hur som helst, fyfan vad nöjd jag är nu. :-)
 
 Dehär brukar stämma ganska bra förutom att jag kände mig SJUKT laddad hela passet! Vilken energi :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt!
Man känner sig typ bäst i världen när man är klar, så himla härlig känsla! :D

2013-08-22 @ 13:03:53
URL: http://sandrastrom.blogg.se
Postat av: Sandra

Jäkla hurtbulle! Härligt jobbat! :D

Tränaren jag red för igår heter Patric Gullberg! Han kommer om ngn vecka igen. Du kanske ska hänga på?;)

Svar: Haha jomenvisst!
Vad kostar han per lektion då? ;)
Josefine Fred

2013-08-22 @ 14:22:47
URL: http://Sandrasn.blogg.se
Postat av: Sandra

Han kostar 300:- för 45min. Sen tillkommer resekostnad 900:- som antalet deltagare delar på. Så är man många blir det ju billigare. Och sen kostar hyran för banan 10:-. Vet inte hur det är med anläggningsavgift för dom som ej är medlem, men de kan ja kolla upp isåfall ;)

Svar: Njaa lite väl i dyraste laget allt som allt... ;) Hehe..
Josefine Fred

2013-08-22 @ 15:53:26
URL: http://Sandrasn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0