Made my day!

"Jag blir så frustrerad när jag ser bilder på er, fast inget negativt, utan jag vill bara att ni (du) förstår hur otroligt fina ni är ihop, och hur vansinnigt snygg häst du har! Det är helt otroligt vad ni båda har förändrats och utvecklats genom åren, jösses, keep on going! Ni är verkligen som en glass på sommaren, som handen i handsken, som snön på vintern, ni är lite som varsitt körsbär på en kvist, ni är verkligen perfekta ihop! :) Kram på er och hoppas ni blir bäst i världen!"
 
Skrivet av Agnes. 
 
Blir så himla rörd ibland över hur fina ni är! Det uppskattas verkligen, för ibland kan jag behöva en liten boost elr kick i ändan för att se hur mycket positivt som skett och vilken utveckling vi gjort, bland alla tankar på vad jag kunnat göra bättre varenda ridtur och den lilla ångesten som gnager när jag inte lyckats. Så tusen tusen tack till er alla som peppar och stöttar oss! Särskilt ni trogna som alltid slänger en kommentar eller synpunkt då jag behöver hjälp, eller bara slänger in en peppande mening. Och tack till alla som klickar in sig på denna blogg när andan faller in.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0