Morning!

Klev upp för 45 min sen typ, och började slänga in två maskiner. :-) Har tvättid tills kl 14 idag så då passar jag på att tvätta upp ALLT! Sååå skönt. :-) Jag är på riktigt fixar-städar-humör nu, så jag tänkte ta tillfället i akt och laga Bellies vintertäcke som blev uppslitet baktill i vintras, så är det fit for fight när nu vintern behagar att komma. Jag har även rensat alla hästsaker ifrån källarn, och tänkt ta med det till stallet då jag nu har mer utrymme där.
 
Vi håller på o fixar i stallet nämligen, det byggs två boxar och en ny sadelkammare. UNDERBART! Det blir sjukt snyggt och trivsamt. Me like. :-D Och då är det alltid extra kul att vara där och pyssla och göra fint. Vill flytta hem B typ... nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0