Vila

Idag vilar lilla B. Jag jobbar, slutar 21. Fy vilken dag säger jag bara.. på ett eller annat sätt. Var längesen jag mådde såhär kraftigt dåligt. Men nu känns de bättre.. bara 1,5 timme kvar så det ska jag nog överleva.
 
Imorgon ska jag lämna tbx tixerant-gjorden, och de skääär i hjärtat. Haha. Jag märker ju att B gillar den skarpt, och hon verkar heller inte sura när jag spänner den, redan efter första användningen när hon insett hur skön den är. Och den sitter så sjukt mkt bättre än tidigare gjordar. Jag hittar verkligen ingen i rätt storlek. Så det står mellan en något för kort, tills jag hittar en längre, eller att köpa en längre för härliga 1995 kr som de nu kostar.... Det känns som det blir den kortare om jag ska vara ärlig. Hon trivs ju betydligt bättre i den än andra gjordarna... Jag vill inte lämna tbx den. :o
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lina

Så länge du kan spänna gjorden så går det väl bra? Den har ju skydd för spännena. :) jag älskar min hoppgjord ;)

Svar: Ja fast huden hamnar liksom emellan stropparna då, då gjorden inte kommer runt längre upp på magen. Har beställt en i större strl nu :-D
Josefine Fred

2013-08-10 @ 20:31:39
URL: http://skrotpiloten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0