At work

Sitter på jobbet nu och har rast. Har inte jobbat här på superlänge. :-) Men så är de att vara timvikare. Jag trivs bra med all variation, även om det såklart kan vara skönt med lite fasta rutiner ibland.
 
Är fortf. sjukt glad över gårdagens hoppträning. Så kul det var! Är peppad till nästa träning som är redan denhär veckan, och då ska jag hoppa med R, Qs medryttare. Ska bli spännande!
 
Slutar jobba kl 15 idag, och sen ska jag klippa mig (äntligen!!) kl 16. Efter det bär det av till Bellisbus för en uteritt. Mys! Vi har haft plusgrader i flera dagar nu, ME LIKE.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Har följt din blogg ett tag och tycker den är jätte bra!:)
Kolla in min?:) nattstad.se/Jasminejohansson skriv gärna vad du tycker om den!:)

2013-02-25 @ 19:26:52
URL: http://nattstad.se/Jasminejohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0