Jobbet

Snacka om att dagen bara rullar förbi när man stressar som en dåre.. Jag har ett schema idag som jag aldrig gått på, och med några som jag aldrig varit till (dvs ej känner till rutiner m.m) så det tog mig en jäkla tid och en massa stress imorse innan jag äntligen hade lunch. Och den är nu över. Så ja, jag får se vad e.m har att erbjuda helt enkelt. ;) Sen bär det vidare till fröken Bus och en uteritt i nån form.
 
Har Ks bil idag oxå, den är sjukt härlig o köra faktiskt. :-) Var dock väldigt orutinerad imorse då jag ej planerat in tid för o skrapa nå rutor osv, så jag fick ju stressa på med de oxå innan jobbet. :-P Men de löste sig! ;)
 
Kommer inte kunna dressyrträna för My på ett bra tag heller... Är sjukt less på att traktorn barskrapade hela paddan. :( BLÄÄÄ. Ge mig snöö!

Kommentarer
Postat av: Tilda Sjölinder

Ni är så fina! :) Ridhuset finns ju alltid? :)

Svar: Tack! :-) Jo men G vill inte ha andra tränare där tyvärr.
Josefine Fred

2013-02-17 @ 14:12:58
URL: http://tsjolinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0