Spread a little love

Titta vad gulligt självaste Anni Oveson skrivit om mig och Bells här nedan. :-D
 
"http://minfux.blogg.se/ - Sjukt söt människa som jag verkligen gillar utan att jag ens känner henne! :) En av väldigt få människor som jag utan tvekan skulle lämna mina hästar till och inte oroa mig en sekund. Rättfram och rak, skriver vad hon tycker och tänker och är dessutom sjukt duktig! Sitter inne på vad som i mina ögon är sveriges absolut finaste ridtravare!"

Hon bloggar förövrigt om sina fantastiskt fina hästar. Jag är kär i hennes Ravelli, men hon bloggar mestadels om Collin nu. Superfin han oxå! Denna tjej är förövrigt en av dom FÅ som jag har som förebilder inom hoppning, för hon rider så satans prydligt, mjukt och alldeles underbart bra! Följt denna blogg länge. :-) TA EN TITT!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0