Travbanan

Red nere på travbanan idag, men detta ridpass kan vi helst glömma. ;) B var iiiiinte nådigt tjaffsig och jobbig idag.. Vet inte vad det var med henne faktiskt. Men jag skriver inget mer om detta nu utan fokuserar på de positiva. :-) Hon tog fina galoppfattningar, och avsaktningarna blir bara bättre och bättre. Det är det där emellan som är så jädra träligt och extremt svårt att få bukt på. Men men, kämpa på.
 
Sånahär dagar är de absolut bästa att bara skita i kraven och göra nåt helt annat, bara jogga i alla gångarter eller vad som helst.. och nöja sig där. Nog för att vi var "vänner" under hela ridpasset, jag var lugn och behöll min position och försökte bara lungt och konsekvent klargöra vad jag ville, men ändå funkade hon inte idag. De är som ingen idé att fortsätta med henne då.. Så nästa gång så ska jag sluta vara så nedrans envis och bara släppa kraven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0