Vila

Blev vila för Bus igår. :-) Var i Umeå heeela dagen lång så, eller ja, 6 timmar spenderades körandes i bilen. Kom till stallet 21.15 typ, så det var bara att mocka och ta in hästarna då. Fick hjälpa av min goa lilla family. :-)
 
Ikväll efter jobbet blire dock ridning eftersom hon stod igår. Hade varit skönt att fått na motionerad av nån idag, men men. Röra på sig ska hon, och då spelar de ingen roll om jag jobbar 14 timmars pass som jag gör idag. Sen ska jag hem och baka åt Es arbetskamrater tills imorgon.
 
Har även blivit nyttig idag. Haha. Närå, men jag kommer ju absolut inte sluta med allt gott  för de har jag gett upp sen länge. Men jag ska försöka byta ut mycket av maten mot sallad osv. och de funkar ju skitbra för jag ÄLSKAR sallad. Kan få världens cravings på gurka och tomater i bitar. MUMS. :-)
 
Arkivbild på min bästa tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0