2012 - ett kanonbra år!

Bellie och jag har verkligen gått från klarhet till klarhet hela detta året. Med väldigt få motgångar *peppar peppar*. Tänkte dela med mig av lite bilder och händelser från detta år. :-)
 
Januari:
Vi hade precis börjat komma igång på riktigt efter skadan -
 
 
 
Februari:
Hopptränade för Marianne Bäckström igen för första ggn på över 1 år
Vi var iväg på första Pay and Jumpen efter skadan (på ett halvår), 60cm
Exprimenterade lite med huvudlag och provade rida dressyr på repgrimma



Mars:
Började rida regelbundna dressyrlektioner för G
Jag började våga mer i hoppningen

 
April:
Gav ett sista försök med löshoppning av Bells
Bellsan hade en liten "svacka" då hon bara gick att galoppsa på
Vi tog årets första "dopp"
Vi började hitta varandra mer och mer i dressyren




Maj:
Träningstävling 80cm
Fortsatt träning och utveckling i både hoppningen och dressyren



Juni:
Hästarna släpptes på bete
Fortsatt utveckling
Studentfotografering



Juli:
Njöt av sommarn med mysiga långritter
Började galoppklättra regelbundet

Ännu mer utveckling, främst i galoppen där vi började komma till mer bärighet och ridning
Bellson fick en medryttare




Augusti:
Började dressyrträna för My, varpå vi tog stora kliv framåt i utvecklingen
Köpte mitt första Micklem-träns vilket visade sig vara ett galet bra inköp



September:
Fortsatt mysiga uteritter
Hittade vägen in till Aldernäset igen
Började träna privatlektion för G, vilket ledde till en stor utveckling i hoppningen
Pay and jump 80 & 90cm och vår första riktiga omhoppning




Oktober:
Fortsatt utveckling, främst i galoppen, men även den mentala biten





November:
Inget särskilt har hänt, fortsatt träning :-) Dåligt med bilder



December:
Supertrevlig tjej som bara blir finare och finare


Kommentarer
Postat av: Sofia Spelkvist

Vilken utveckling ni gjort under 2012, syns nu när man får se bilderna :)

2013-01-01 @ 11:19:02
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/
Postat av: Ord & inga visor!

Jag tycker att du verkligen ska vara stolt över dig själv och din fina häst..Det har hänt så fantastiskt mycket med er det här året.Jag blir glad i själen av att se er och den banan ni nu är på.

Och du vet att jag inte är den som kräker ur mig beröm om jag verkligen inte tycker något är riktigt bra så sug åt dig och kämpa vidare.
mvh/Q

Svar: Tusen tack Q! :-)
Josefine Fred

2013-01-01 @ 14:06:20
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Erika

Så kul att det gått framåt för er. :)

2013-01-01 @ 17:31:26
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: anni

Det e så roligt när man kan blicka tillbaka och se vad man kunnat åstadkomma med sin häst (du har gjort ett jättefint jobb med B) framförallt kan jag känna med just travarna att minsta lilla grej som går bra och leendet sitter uppe i himlen nånstans ;) haha

2013-01-03 @ 09:02:54
URL: http://anniis.blogg.se
Postat av: Anonym

Ni är så inspirerande! Ni har verkligen gjort ett kanonjobb. En riktig fröjd för ögat helt enkelt. Keep up the good work! :)

Svar: Tusen tack!!
Josefine Fred

2013-01-04 @ 14:00:47
URL: http://kallblodochvarmblod.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0