Dagen...:-)

Väntar på min älskade Moder, vi ska gå på Birsta tsm idag och mysa runt! :-) Tänkte även försöka rida idag, eftersom jag precis TVINGADE mig själv att boka en hopplektion i helgen.. Jag bara MÅSTE komma igång och träna lite för tränare nu så att jag får lite mer tips och råd att jobba utifrån. Jag är så taggad på att bli bättre, men tanken på lektion får mig illamående och skakande av nervositet, redan här när jag sitter i sängen.. Men, ska de bli nånting av så äre ju bara o plocka upp luren å ringa. :-) Så nu ska jag fokusera på positiva tankar och göra de bästa av situationen så får de bära eller brista.
 
Det är -22 här hos oss idag, så jag är inte sådär redigt pepp på ridning. Men på någe vis ska jag röra på henne idag iaf. Kanske bara i form av en skrittur (med 10 lager kläder)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0