Hoppning

Invigde de nya året med en hoppträning. :-) Stryker ett sträck över hela framridningen, för den finns det ingen mening att dra upp.
 
Malin hjälpte mig sen och hon fick Bellie och mig  gå så himla bra! Helt otroligt. Hon fick oss till riktigt bra samarbete. Sedan började jag hoppa, och jag hoppade bara en enkel övning en kortare stund pga omständigheterna tidigare. Jag avslutade när de kändes bra.
 
De kändes bra nästan från början oxå, för jag kom till ridning och satt ner och väntade på henne istället för att bege mig iväg innan. Jag kände att jag ville skynda mig och bege mig iväg, men jag gjorde inte det. Och vilken härlig känsla. :-)
 
Slänger upp en kort film sen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0