FILMEN :)

Okej, det såg inte så illa ut som jag fick för mig. ;-) Men, för att förklara hur det låg till så var tanken att rida henne kort på de tre kryssen, för att hon inte alltid ska få rusa eller behöva ha mer fart för att komma över sådant. Där tycker jag vi lyckades bra, när hon inte begav sig iväg och körde med ett galoppsprång istför två.
 
Sedan, de två linjerna blev absolut bäst och med bäst flyt när jag red på lite mer framåt. Det blev lite för kontrollerat efter att ha suttit och behövt kontrollera väldigt mkt för att komma rätt in på 3 kombinationen, så där behöver jag träna mer, på att känna av situationen och våga förändra ridningen till olika övningar. Men, jag tycker ändå det är bra att hon får vänta och får lägga in ett extra språng ibland.
 
Hm... det var dehär med överanalysera igen. ;) Men, jag är nöjd!
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Ser bra ut! Sista vart ju jättebra =)

Svar: Tack lina :) hade hoppats du skulle skriva ;) Ja sista var jag supernöjd med!
Josefine Fred

2013-07-28 @ 11:19:18
URL: http://skrotpiloten.blogg.se
Postat av: Lina

Haha ;) Det är inte så lätt att hitta galoppen om man först har väldigt kort och sen länger till normal galopp så jag tycker ni skötte det jättebra! Hindrena var lite högre den här gången också ser det ut som ;) =)

Svar: Hihi :) ja kryssen var högre men resten var jättelåga hehe.. 50-60cm
Josefine Fred

2013-07-28 @ 12:44:28
URL: http://skrotpiloten.blogg.se
Postat av: Tilde

Såg riktigt fint ut! Vad duktiga ni är :)

Svar: Tackar!! :)
Josefine Fred

2013-07-28 @ 22:46:18
URL: http://empirebroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0