Hoppning

 Har hoppat bästa B idag. Vi hade SÅ roligt!! :) Så himla kul att känna sån glädje. :-D De gick asbra typ rakt igenom. Hoppade bana med lite kluriga vägar osv. som fick en att verkligen behöva tänka till vart man skulle osv. Och ännu en gång tackar jag pelhambettet, det var lika underbart att rida henne som första ggn jag provade det i hoppningen. Vi får liksom ett samarbete som heter duga, och jag får dendär galoppen med tryck i och känslan att hon lyssnar både bakåt och framåt. Underbart!
 
Hade Linnea och Quantas med mig, och Lina H som var där i paddan redan hakade på oss och hjälpte till. :-) Tusen tack!

E-m och Hanna fotade och filmade. TACK! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0