Morning!

Woho jag har börjat vakna tidigt igen. Me like. Klev upp 9 imorse och slängde i mig jordgubbar med mjölk å grädde, love it. Tänkte försöka rycka liv i min karl nu och se om vi kanske kan hitta på nåt innan jag börjar jobba. Annars funderar jag på att dra och simma lite på badet. Skulle nog vara skönt! Blir en dö-god tonfisksallad till lunch sen som jag inte gjort sedan jag bodde hemma. Sen till middag på jobbet blire min goda köttfärs- o bacongratäng. Den blev lika god som den lät som. Sen tror jag att jag måste ha med lite backup ifall jag blir sugen på nåt på jobbet oxå, typ grädde å bubbar.
 
Funderar även på att fara in till Hemmakväll å fylla en snarrapåse tills ikväll. Jag läär ju vara godissugen när jag kommer hem vid 21. :-D
 
Bella motioneras utav M idag som sagt, och det blir ev. en update om det senare.
 
Arkivbild

Kommentarer
Postat av: Caroline

Inge gatufesten för din del? =)

Svar: Nä jobb för hela slanten :-D
Josefine Fred

2013-07-06 @ 11:12:19
URL: http://solstrands.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0