Skrittur

Tog som sagt en skrittur barbacka på Bellotrix idag, och hon var superpigg redan från steg ett. Och sen började hon maska sig och skulle tillbaka till betet, tack för den liksom. ;) Var ute ca 45 min, red längs havet, o sen galoppklätterbacken upp, i skritt. Och sen genom lite skog och kalhyggen osv. Höll på dö ibland för bromsarna, och de värsta som finns är att rida i linne i SKOGEN. Tänk om en spindel får för sig att hoppa av sin gren på mig liksom. Jag sitter konstant och borstar av mina kläder, hår, hjälm o allt när jag rider i skogen i lite kläder. Hehehehehe. Fagert.
 
Imorgon vet jag inte vad vi hittar på. Skulle ha ridit för I, men det blev ändrade planer så jag gör något på egen hand. Beror på vad jag är sugen på. :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha, det gör jag också, speciellt om man råkar rida genom nått spindelnät. Hysteriskt viftande och fäktande bara utifall att man fick en spindel på köpet.

2013-07-09 @ 14:50:14
URL: http://stjarnstralar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0