:-)

Nyss hemkommen. Slutade för 1,5 timme sen, men blir så himla rastlös när de är såhär varmt å skönt, och ljust ute, så jag for till betet och borstade på Bellsan lite, sen for jag o hämtade vatten + smörjde en massa utrustning. Håller på o koka två bett just nu oxå. :-)
 
Tänkte jag ska testa det 3delade i dressyren oxå för att se om jag kan få igenom nånting bättre med det, än med det raka.
 
Är så ridsugen! Träna dressyr... ååh :) Är även sugen på att testa hoppa henne. Får bli till veckan!
 
Imorgon jobbar jag mitt sista pass innan jag blir ledig 2 dgr, ska bli skönt de! Avslutar helgen med ett långpass på 12 timmar. Blir fint de. Efter det rider jag och Bella ut på en tur om det inte typ är asdåligt väder vill säga! ;)

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Vilken fin blogg! hittade hit nyss :D

2013-06-22 @ 23:51:53
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0