FILM (Dressyrtävling)

Här kommer filmen då från dagens tävling :-)
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag beundrar dig verkligen som visar när det går dåligt också :) du är en otrolig inspiration för mig som själv har en otroligt pigg bestämd och egensinnig travardam. Att se er får mig att kämpa vidare och känna att om jag bara kämpar vidare, så kommer säkert hon och jag kunna komma ut på tävlingsbanorna :)

Svar: Vad kul!! Tack :-D Kämpa på bara :-D Klart ni kommer ut på banorna :-)
Josefine Fred

2013-06-09 @ 21:00:12
Postat av: Lina

Fantastiskt att du delar med dig trots att det inte var er bästa start. Ska göra min debut i helgen. nervöös!

Svar: Äh, vadå.. ;P Det är ju såhär det ser ut. :) Vad kul!! Lycka till :D
Josefine Fred

2013-06-10 @ 10:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0