Godmorgon ;)

Har precis gjort mina första ärenden nu på morgon. Så nu inväntar jag nästa. :-) Klev upp strax innan 7.. Var faktiskt utvilad för jag har sovit SKÖNT inatt. Brukar inte riktigt sova skönt i denna säng på jobbet, men de tar sig. ;) Idag har vi lite smått med snö ute, man ser knappt flingorna. Ser att de är lite blått på himlen bakom hustaken oxå, så hopp kanske finns? Annars är inte jag en gnällig vädermänniska som måste gnälla så fort det är kallt, regn, snö, storm, utan alla väder går bra. :-D Jag menar, varför gnälla? Man kan ju ändå inte göra nåt åt vädret.. Alla vet ju att det inte finns dåligt väder ;)
 
Efter jobbet bär det av till Bells, och med henne vet jag inte vad jag ska hitta på. Ev. att jag hyr ridhuset och dressyrar lite. Är det fortsatt hyffsat lite snö som faller så blire kanske dressyr på planen våran, men den är så mini. Och travbanan och stora paddocken är de kasst underlag på vissa delar. Suck. Jaja de löser sig!
 
Hämtade ut mitt bett igår oxå. Och jag undrar varför jag inte beställer från kära Grafströms.. Men tyckte jag behövde bettet fort och de lät lockande med "du har bettet senast onsdag", och så kommer de på torsdag e.m (inte för att en dag extra gör nåt). När jag kommer dit står det dessutom ett heeeelt annat pris än vad jag tänkt köpa det för (som stod på nätet), och när bettet väl blippades in så stod det ett tredje pris! Fantastiskt. Hehe. Kan dock säga att jag såklart fick bettet till de pris jag sett på nätet, skulle aldrig i hela livet gått med på nå annat. ;) Hur som helst, jag slutar inte förvånas. ;)
 
Ha en bra dag allihopa! :-D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0