Gomidda ;)

Sitter på jobbet nu. Slutar om en stund :-) Då blire såklart stallet och ridning utav två hästar. Får se vad jag hittar på med dom. Har kikat på lite nya träns nu, och förhoppningsvis kommit fram till ett. Behöver ju ett till pelhambettet eftersom mitt Micklem inte funkar då. :-)
 
Har som det verkar nu även bestämt mig för att det blir en foderstat på soja och fosfor (och selen då såklart) nu. Det blir bäst så tror jag. :-) Synd bara att jag hann handla foder igår, för att senare räkna om allt. Men men, sånt som händer. Får se till o trycka i na de som är kvar. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Spelkvist

Vad ska du köpa för träns nu då? :)

Svar: Ett acheen, eftersom man ej kan ha nedre rem med pelham :)
Josefine Fred

2013-03-05 @ 15:48:38
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0