Goodmorning!

Trots att jag inte kom i säng förrän 1, och vaknade igen kl 3 för o hämta upp tvätten, så vaknade jag 8 och var sjukt utvilad och PIGG! :-D Jätteskönt. :-) Brukar alltid må jättedåligt om jag somnar senare än 12 på natten.
 
Vi har snöväder och blåst idag. Skoj. Icke. Men tur vi är fler som ska rida ut idag så kanske inte Bells blir så prillig av stormen. Eller så blir de tvärtom och de triggar varandra. Jaja, hur som helst så försöker vi nog hålla oss på de mindre vägarna idag. Blir skritt och förhoppningsvis lite jogg oxå så hon får röra på sig. Hoppas på bättre underlag i någon form under veckan, så att det går att rida ordentligt.
 
Sopkörning idag med, alla stallets sopor för denhär månaden som varit. Min tur denna gång, så bara Mallis vaknar så far vi.
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Nyfiken som jag är kollade jag upp Bellie på travsport och såg en rolig sak! :D
"Min" Prince och Bellie har samma pappa nämligen Giant Chill! :D

Svar: Skoj! :D
Josefine Fred

2013-03-03 @ 09:33:26
URL: http://absoluttilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0