Hoppträning

Hade hoppträning idag, och bästa Linnea var gullig och filmade. TACK! :-D Gick svinbra idag. Jag hade inte världens bästa dag, men försökte tänka så positivt jag bara kunde. Och de gick toppen! Hon var verkligen taggad och faktiskt stressad idag, så sjöblöt i svett typ efter halva lektionen... Men när vi väl kom igång och hoppade så lugnar hon som vanligt ner sig. :-) Utmanade mig själv och hopptränade på en höjd av 1m idag!! Och ingen är nog nöjdare än jag. Det var inte bara ett enstaka hinder på 1m, utan flera st. :-D Supernöjd!! Dock så måste jag ju lära mig att slappna av även när de blir högre, för som det är nu så jagar jag på henne och mig som fasen bara för att komma över.
 
I övrigt tycker jag att jag hittar lugnet mer och mer, och vågar vänta in hindret och bara stödja henne. Sedan hoppade vi en serie, som jag ibland trillar av i, så jag är inte stormförtjust i sådant. Men vi körde på, och hon gick åt sidan en gång, men vi tog om de. Gick bra, men jag håller tillbaka och hon tittar = bad kombo. Haha. Men sen tog vi om det igen och då med ett hyffsat flyt. Så vi avslutade där då hon var påväg att bli trött. :-)
 
<3

Kommentarer
Postat av: Sofia Spelkvist

Låter som en lyckad hoppträning :)

Svar: :-D
Josefine Fred

2013-03-28 @ 19:58:05
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0