Gårdagen

Det var riktig sommar ute igår så hann ej blogga! ;) Eller.. det låg inte på priolistan iallafall.
 
Red ut på Bellisbus i skritt- och trav, skulle ta en gammal skogsvända och sen komma till galoppbacken, men det var sunkmark o jävligt så vi tog oss ej förbi. Hatar att behöva vända mitt i skogen när man bestämt sig för en särskild sväng. :-P Irriterande. Jaja.. hur som helst så red vi tillbaka, och så till lilla skrittklätterbacken, vilket gick toppen. B flåsade på hon. Red den bara en gång. Sen när vi kom hem så fick jag ett ryck och kom på att hon inte fått släppa lös på ett tag, så jag rejsade 3-4 varv på banan våran, i fuuull galopp. :-D Spikade öron rakt fram hade Bellson, så det tror jag hon uppskattade :D
 
Gick OK på loppisen, haha. Jag hade supertrevligt och det var en riktigt varm o härlig dag, så att jag inte sålde sådär suuupermkt saker gjorde liksom ingenting. Ändå hade jag satt ner allt till typ 50kr, varenda schabrak osv. Men men, nu vet vi att det funkar att ha loppis osv så det lär ju bli fler, o då kmr de nog fler folk oxå. :D
 
Sen hade jag mys hela kvällen med mina bästa tjejer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0