Hoppträning

Hade hoppträning idag, torsdag som vanligt. :-) En riktigt lyckad träning!! Är så himla nöjd. Vi hade en massa studs idag. En bana gjord på studsar. 3 st åt gången. Gick så sjukligt bra! Och de bästa av allt... jag hade mitt 3delade bett och INGA handskar, och inte en blossa har jag på handen. :-D Så sjukt kul! Var längsen jag hade mitt 3delade på hoppträning i grupp nu, för hon brukar bli sinnessjuk stark. Nu var hon hur fin som helst från början till slut. Jag trodde hon blev trött en gång, och ville avsluta, men G sa att hon bara blev obalanserad och därför blev de som de blev den ggn (de gick superfort över osv). Men jag fortsatte, och de gick så himla bra då :-D Fick massa beröm idag, så de var toppen.
 
En grej som hjälpt sjukt mkt som jag skrivit om förr, är att jag numera får igenom henne i sidorna, och det underlättar allt tusen ggr.
 
Kommer strax film som Linnea och AC filmade. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0