Bildbomb

Varit och kikat på ponnyhoppning idag med bästa L. :-) Man blir så taggad själv. Många fina ponnyer! Sen for vi vidare till stallet där de blev en liten fotografering för oss båda. Köpte världens snyggaste schabrak åt B på tävlingen, som jag vart tvärsugen att inviga med lite fotografering. Har nog aldrig blivit så kär i ett schabrak, var bara tvungen att slå till. B vart döfin i de! :-)
 
Efter det bar det iväg på en PW/skrittur för oss. :-) Härligt med sällis! Slippa gå själv.. B var lite lugnare oxå.
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Fina bilder :)

2013-11-03 @ 21:06:23
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Vilken fin häst du har! Bästa färgen också. :)
Klart du ska ha en brun sadel, helt klart snyggast! Jag är väldigt nöjd med min Caprilli, tror den är 17 tum, ev 17,5. Men förstår din känsla då det ju inte är en dressyrsadel som man sitter klistrad i på det sättet. Jag gillar just det att man är lite friare och inte fastklämd i en viss position hela tiden - får jag träna mina egna ridmuskler mer istället och kan inverka precis som jag vill, när jag vill. Skulle tro det har mer med modellen på sadeln än storleken att göra faktiskt. Så skulle nog ta samma storlek som du har på hoppsadeln i så fall. :)

2013-11-14 @ 14:31:46
URL: http://www.jenniferdressage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0