Skrittjobb

Först stod en kravlös skrittur på schemat, sen blev jag sugen på att jobba henne i fler gångarter, men det slutade med skrittjobb på ängen. :-) Hon var jättetaggad idag, så jag red längs kanten på ängen där jag red öppna, och typ efter 5-10 steg la jag en liten volt. Och så höll vi på hela vägen, fram och tbx. Varannan höger varannan vänster. Hon skötte sig rätt bra. :-) Jag fortsatte jobba på mjuk hand, och att styra med säte och ben, vilket funkade kanon idag igen. Skönt! Nu kan jag släppa gårdagen lite mer.
 
I helgen tänkte jag ev. köra lite gymnastikhoppning om det finns nånstans att hålla till, och även lite klättring har jag tänkt mig. Men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0