:-)

En händelserik dag idag. Var först och kikade på hopptävlingar på SRK, 110cm, sen for jag och köpte hästmat till Bellotrix. Mockade och grejja, tog in och pysslade med fröken Attityd. Gjorde övningarna som Jossan gett mig, samt masserad bogen på order från densamme. ;-) Fick mig ett gött blåmärke på armbågen för det passade sig inte riktigt att få ryggen höjd idag... Tur dock att det var jag som blev biten och inte Flisa, som hjälpte mig med övningen. Hehe. Men, efter vi gjort den två ggr så gick det faktiskt att lyfta ryggen på normalt sätt, med tryck med fingrarna under magen alltså. Och hon gjorde det med sänkt huvud, hur lugn som helst. :-)
 
Ska strax skriva ett inlägg och presentera en till häst i mitt liv. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0