Hoppträning

Passar på att blogga medans jag steker lite pancakes. MUMS!

Hoppträning idag i vanlig ordning för G! Vi var två st idag. Asskönt! Hihi. Idag var hästen ASFIN. Vi red en förbannat bra travövning i början, där vi veeerkligen skulle rida ut i hörnet. Och gud så fin hon blev lilla B.
 
Vidare till hoppningen, som bestod av 3kombinationer och en 2kombination. Hujedamej. Jag som är livrädd för sånt! Men B var skitfin rent ut sagt. Hon var nästan för lydig, haha. Hon var tittig på ett hinder, ett helgrått. Det var som om hon hade svårt o uppfatta det. Hon var tittig varenda gång på det. Men hon hoppade kombinationer o allting på 80-90 cm. ASGLAD. :-) Trots en livrädd ryttare på ryggen som de första ggna hängde kvar i tyglar o bett o allting för vi kom in helt galet på vissa hinder, för stort, för nära. Jag var nervös och då började jag lägga mig i för mkt.
 
Men, hon hoppade allt! Med glädje. Och vad lugn hon var! När jag slappnade av på slutet och flöt med i flowet så kom vi asbra på allt och de gick super. :-D Hihi!!
 
Nu får jag svarta pannkakor.... så, ja lägger ner nu. :-D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0