Hoppning (FILM)

Eftersom jag inte kan träna på torsdagsträningen denna vecka så tog jag och R och hoppade tillsammans i paddocken idag. :-) Hade tänkt mig serpentinbågar, och sen nånting på långsidorna. Det blev ett hinder per långsida, och 4 serpentinhinder. Detta blev en bana som vi hoppade på slutet.
 
Allt gick JÄTTEBRA idag! För båda två. Bellis var skitfin och ridbar. Fan vad ambitiös hon blir när det står hoppning på schemat! :-D Fina lilla tjejen. När det var dags för bana så skulle R filma mig, och jag blev lite nervös av nån anledning. Så första rundan red jag fel. Andra rundan red jag lite stressigt, och sista rundan red jag skitbra! :-D

Spola fram till 1 minut in i filmen så börjar den rätta banan där, och rids två ggr :-)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ser ju grymt bra du hörrö! :D

Svar: Hihi tackar Lina :D
Josefine Fred

2014-04-29 @ 19:00:45
URL: http://linau.webblogg.se/
Postat av: Lina

Vilken bra sits du har!! Följsam och snygg!

Svar: Tack snälla :D :D Glad jag blir!
Josefine Fred

2014-04-30 @ 09:44:48
Postat av: Erika Pettersson

Gud vilken skillnad mot tidigare när jag sett film på er. :)
Ser lugnare och stabilare ut nu.
Bra jobbat!

Svar: Ja faktiskt så ser de allra flesta träningar ut på detta vis sen ett par månader tillbaka. Superkul :-D
Tack!.
Josefine Fred

2014-04-30 @ 10:44:46
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Ser kanon ut! Och håller med tidigare kommentarer, du rider väldigt fint och mjukt med en bra sits! Kul att se!

Svar: Tack så mycket! :D
Josefine Fred

2014-05-01 @ 12:48:41
URL: http://sofiatn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0