Hoppträning

Torsdag och hoppträning som vanligt för mig och B. :-) Idag kände jag direkt på framridningen att hon var väldigt tung av sig, stark och ganska stel. Hon hade en sån dag liksom. Fick ta henne som hon var helt enkelt. :-) Träningen gick lite upp och ner idag, jag fick för mig nånstans där att jag inte kunde rida.. och jag slutade rida, B stannade och jag blev frustrerad. Tyckte jag mest satt där som en påse nötter, och visste inte hur jag skulle använda min kropp liksom. Vi kom fel, vi stoppade, jag red för mesigt, jag red på för många galoppsprång, handbroms i, gasen ur funktion (benen). Men sen efter lite mental-snack och en mängd positiva tankar så skärpte jag till mig och RED som jag skulle, och då funkade allt perfekt! Fick en jättebra sista runda. Så vi avslutade på topp! :-)
 
Ibland får jag en törn på självförtroendet men de e bara o försöka o komma igen. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0