Uteritt kondition

Idag red jag och Bella ut tillsammans med AC och Bontan. En supertrevlig ridtur mot hovberget, där vi höll igång i trav större delen av ridturen, men även några galoppsträckor. Hade pelhamet idag och en väldigt trevlig och nöjd häst! Jag blir så glad när hon är nöjd. När hon kan slappna av och jobba, och vara tillfreds. Men även bara ligga och rulla i galopp och utan att go bananas liksom. Hela min dag blir räddad när det gått bra i stallet.. Och tvärtom, blir superdeppig när det inte gör det. Har funderat på varför jag var så nere igår, och hela dagen idag. Tills jag kom till stallet, och efter ridturen. Nu kommer hela lördagen vara perfekt!
 
Smickrande vinkel och ställning... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0