Vila

Idag blev det vila för fröken B, som planerat. Egeeentligen skulle jag behövt rida ett dressyrpass för min egen del, och tränat lite programridning, då vi ska rida ett program jag endast tävlat 1 gång, till veckan... Och inte tränat på det nånting. Sen ska jag rida lektion ett pass, och då hinner jag bara rida ett pass själv innan tävlingen. Så, jag får träna järnet på detdär programmet (LB:3) under det passet helt enkelt. ;-) Det löser sig! Och rider jag fel så är det väl ingen som dör för det.
 
Har jobbat idag, gjorde en SVINGOD långpannekaka med maräng + vinbär ovanpå. Trodde inte den skulle vara märkvärdig, men det blir nog en favorit! ;-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dressyrteamet

ser smarrigt ut :)

Svar: De var underbart gott!
Josefine Fred

2014-08-11 @ 20:33:27
URL: http://dressyrteamet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0