Vila

Idag vilade Bullan. Jag var där en snabbis på rasten och mockade samt tittade till henne, och hennes balltramp. Hade tänkt linda över natten, men AC som hade insläpp tyckte inte det var nödvändigt då hon tog in henne. När jag kom idag såg det kanon ut, hela benet. Jag trodde det skulle vara som ett elefantben.. Jag har bara sett känsliga hästars sår på sista tiden, där benen svullnar upp av i princip ingenting... Men Bellas var fint och torrt, hon har så bra läkkött! Alltid haft. Rengjorde såret med mild tvål och vatten bara, och jag fick gnugga hur mkt jag ville utan att hon rörde ett öra..
 
Så imorgon far vi äntligen och tränar för bästa G! Ska bli skoj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0