Sjuk

Blev bara sämre och sämre igår under arbetspasset och ingen var gladare än mig att få gå och lägga mig igårkväll. Dock skakade jag som ett löv, frös och hade ont överallt. Men de gick helt ok imorse ändå! Gick hem tidigare och for och fixade stallet så jag slapp ha det hängandes över mig idag. For sen och köpte alvedon, semlor och glassbåtar. Så ska jag nog bli frisk! ;-) ...
 
Har sedan dess sovit och kurerat mig i soffan framför film. Nyss sett klart "Prom". Jättebra high-school-film! :-D Jag är en såndär high-school-nörd. :-) .. Me like! Ska snart slänga in en tjockpannkaka i ugnen och fortsätta filmtittandet. Är väldigt sugen på att sova en stund oxå. Sömn är viktigt, då blir man frisk fort! Det har jag märkt. Mår bättre för varje stund jag sover. ;-) Är så himla ridsugen oxå, men det vore dumt... får vänta tills imorn och hoppas läget är bättre.
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Usch hoppas du mår bättre nu, inget kul o ligga dålig.

2014-02-10 @ 18:03:32
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0