Vila

Då jag jobbat från 7 imorse fick B en vilodag idag. :-) Har precis kommit hem, landat i soffan och fått mig en stooor snarraskål av mitt älskade hjärta. Och en superfin överraskning väntade. ;-) Vi brukar aldrig fira alla-hjärtans-dag, men han hade iaf varit iväg och köpt! Han kan när han vill. ;-) Det var en elvisp (som jag klagat om i evigheter). Vi hade en från typ 80-talet, och den var så trasig att vissa hack funkade den inte att vispa med, och skulle man ha den till o vispa över huvudtaget fick man hålla in knappen konstant med tummen. Och jag använder elvisp ganska ofta! ;-)
 
Hur som helst. B fick sig en tuttrengöring iaf, där jag tog bort tuttkakorna. Hon njöt som aldrig förr! Hon totalt älskar när man grejjar med tuttarna.
 
Ha en fortsatt trevlig dag hörrni!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0