TILL SALU

 
Superfina ridskor från Hööks, nypris 849:-. Använda 2 gånger, men passar inte mig. Strl 39, något stora. 300:-
 

Vinterjacka från Hööks strl XS. Använd fåtal ggr, för liten för mig som drar S/M. Jackan är mörkbrun. Avtagbar luva och päls. 150:- (Nypris ca 600:-) SÅLD

Det gröna benskydd-setet, bra skick strl P. 50:-

Beige dressyrschabrak strl Full. Missfärgat i tvätten så i dagsläget lite dassigare beige-färg. 30:-

Allroundschabrak använt fåtal ggr till 17" sadel, storlek 16" men alltså stort. 50:- 
Duvblått dressyrschabrak strl Full. Fint skick! 50:-
 Vitt schabrak från Shockemöhle som numera är missfärgat på passpoalen som mer liknar orange. Full. 30:- SÅLT
 
Svart Charles Owen Classis hjälm, strl 57. Dessa är små i strl, jag har vanligtvis 56 på hjälmar. Bl.a GPAn. Bra skick, inte matt/dassig i färgen. 750:- inkl. frakt SÅLD (inväntar bet)
 
Pullarträns från Herve Godignon, strl Full. Nytt på bilden, nu välanvänt. Nya bilder fotas och skickas vid intresse. Nypris över 1000:-, nu 250:- (utan tyglar) SÅLT (Inväntar bet)
 
Ihopplock dressyrträns Full. Från grund och botten ett Shockemöhle Ascot, nypris 1799:- kompl. Nosgrimma inkl nosrem samt sidostycken är Shockemöhle, samt att man kan få nackstycket som tillhör oxå men då är det en rem som är trasig (som går att använda om hästen inte har lika långt huvud som B) som det var när jag köpte det. Jag bytte nackstycket till vanligt svart läder som funkar utan problem vilket är det på bilden som tränset säljs med. Vanligt enkelt svart, slätt pannband. Halvrundsydda sidostycken, käkrem och nosgrimma, pullbacknosgrimma. Underbart läder på detta. Medföljer sprillans nya tyglar från Micklem Competition med matchande inåtvända spännen. 300:-
Kort sagt, det som medföljer är tränset på bilden förutom pannband och tyglarna som är Micklem-tyglar istället.
 
Har även ett par bruna Micklem-tyglar som är oanvända, strl Full. Säljes för 100:-
.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej Jossan! Är intresserad av jackan. Min mejl är för tillfället inte i bruk. Kan du ringa mej 070 6547678

Svar: Hej! En tjej i stallet ska ev köpa den men annars ringer jag dig. :-)
Josefine Fred

2014-01-09 @ 03:59:32
Postat av: Fia

Menar Fia i Vattjom :)

2014-01-09 @ 04:06:06
Postat av: Linn Källström

Finns pullartränset kvar eller fick du de sålt? :)

Svar: Sålt :/
Josefine Fred

2014-02-10 @ 23:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0