Lördag

En härligt dag med värme och sol!! :-) Jag och älskade E var ut till Armsjön för att fira hans lillebror förut i f.m, supertrevligt. :-) Sen for vi hem och jag direkt upp till lillpuppan B.
 
Tog ut henne på en tur i alla gångarter, och de gick bara fint. Hon var lagom trevlig! ;-) Jag övade massa på skänkelvikningar i både skritt och trav. Försöker hitta känslan, och de gick över förväntan och då är jag nöjd. :-) Tog några galopper oxå, och sista galoppen fick hon brassa på. Haha, jäklar så fort de gick. Men ändå vågar jag inte helt släppa på bromsen då hon är så förbaskat tittig, och slår hon på en tvärnit i dedär tempot så flyger jag som aldrig förr. Så riktigt helt fritt får hon inte galoppera förrän hon börjar slappna av igen. ;-)
 
Imorgon är det tävling, så jag har putsat och rengjort all utrustning. Fick även ett ryck och snyggade till transporten invändigt på väggarna, och gjorde iordning höet och all packning. Skönt, för imornbitti blir det tidigt värre igen.. ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0