Skrittur i kvällssol <3

Efter att ha jobbat 12 timmar idag begav jag mig till Bellson, borstade av henne och hoppade upp barbacka i repgrimman. Fick ta en vattendunk för att komma upp. Jag provade slänga mig upp genom att stå på en liiiten höjd, och B lite nedanför, men nej. Haha. Hon gillar verkligen inte hopp och fläng.. Och jag kom inte upp. Och hon supersur. Så jag gav upp, hämtade dunken och då var det inga problem. ;-)
 
Red en sväng i skogen upp till paddan för o kika om Linn och Jessica var där, vilket dom var. Red förbi en sväng, och på tillbakavägen var de klara så då skrittade vi tillsammans tillbaka till betet. :-)
 
Var en supermysig tur!! Nu har jag precis lagat korv stroganoff så jag har matlåda imorn, och ska ta och stänga ner här och lägga mig och kika film med lilla E. Imorgon vankas jobb, skicka några sålda saker, laga en del av ett täcke som ska säljas imorn, trimma hästen på banan samt smörja upp och göra iordning all utrustning inför en tiiiiidig lördagsmorgon.
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!! :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0