Hoppträning

Hoppträningen idag var grym!! Som alla vet sitter de allra mesta i ryttarens huvud, och idag var min hjärna helt i rätt riktning! Hade fokus på rätt saker så att säga. ;-) Så idag var vi uppe i våran tävlingshöjd o lite till, på 90-1m. Helt utan problem. Såhär ska jag fortsätta :-D Hittade även tekniken hur jag ska rida henne på ett hinder som hon (JAG) är lite rädd för, i detta fall en mur. Fan vad nice liksom. :-D Gick awesooome!
 
Tyvärr ingen film!
 
En nöjd, svettig pärla! :-D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är det verkligen bra att rida hästen så svettig?????

;) Vad kul att det går bra för er igen! You go girl! :D

Svar: Ja huvva jobba skiten ur dom ba!!
Ja svinkul :-D
Josefine Fred

2014-03-20 @ 20:02:59
URL: http://Sandrasn.blogg.se
Postat av: Fia

Fan vad roligt att det går så bra för er och ja, självklart sitter det mesta i huvudet på oss ryttare, man ska inte tänka så mycket , bara göra ;)

Hoppas man får se er ute på tävlingsbanan snart :)

2014-03-21 @ 09:17:22
URL: http://fiajungdalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0