Skrittur

Vilken tossig liten rackare jag hade idag. Och det kunde man se redan på gången, hur hon skulle vara att sitta på idag. Barbacka med centerhacket.. ;-) Skojigt värre. Hon var så himla spänd och tittig idag, och 3 ggr höll hon nästan på ramla över sina egna ben när hon blev livrädd för två kvistar som bröts av i skogen, och en fågel som flög ut från skogen. Farliga saker de finns alltså. Så hon gick omkring som en giraff mestadels och jag bara åkte med.. Hon blev tvungen att lyssna ibland på någon halt här och där, och jisses vad okänslig hon var. Är inte så mkt o göra när hon är på dehär humöret. ;-) Dessutom känner jag mig trött, hängig och orkeslös..
 
Så nu ska jag lägga mig i soffan och kika film resten av denna söndag. Laga lite mat senare men sen står inget mer på agendan! :-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Travaren dog tyvärr i kolik..
Hästen på bilden är min förra medryttarhäst(fux)
Nu har jag ett hollänskt sto på foder som jag satsar på hoppning med. :)

Svar: Men gud vad trist!! :( Nyligt?! ... Beklagar verkligen <3
Lycka till med stoet!
Josefine Fred

2014-03-02 @ 19:01:59
URL: http://nattstad.se/celinalarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0