Tegelstenen...

Idag hade jag och B ett hemskt ridpass! Ridpasset var liksom en enda stor dragkamp. Mycket givande. Not. Red först ut ca 20 min och joggade lite, sen red jag på banan och tänkte hon skulle få gå ordentligt. Men hon var liksom hur tung som helst och de gick verkligen inte få henne på bakdelen alls idag. En betongklump.... Provade allt. De enda som var bra idag var galoppfattningarna, dom var väldigt bra. Efter att jag försökt rida henne i alla gångarter o provat de mesta fick jag inse att det var bäst att ge upp, och bara skrittjobba och avsluta.
 
Så skrittjobbade ett bra tag men hon kom tyvärr inte lös där heller.. Hon blev lite känsligare och flyttade fint bitvis, men någon bakdelsaktivitet ville hon inte bjuda på. Nepp jag skulle bära hela henne idag! Varenda sekund.
 
Jaja, nya tag imorn!! ;-)
 

Före

Efter. Provade ett mer stadigt schabrak idag o de gjorde ju sitt! :-) Jag är nyfiken på vad som händer om sadeln vidgas till rätt bomvidd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0