Uteritt

Bellson fick gå en uteritt med jogging idag. Hon var jättefin! Kändes att hon var genomriden efter gårdagen. :-) Hon var väldigt lyhörd och fin, försökte verkligen. Och jag hade Gs röst i mitt huvud hela tiden om att sitta tillbaka, komma tillbaka med axlarna och sitta på rumpan. O de funkade mkt bra! Nu blir de hårdträning för mig på den fronten. Inge mer bekvämlighetssits.
 
Provade en Sensation G4 idag men B verkligen AVSKYDDE den redan på gången. Hon var riktigt upprörd. Provsatt den men hon var jätteelak. :o Sen gav den ingen mankfrihet alls utan klämde, så de var inte alls bekvämt för lilla B. Så den ratade vi direkt.
 
La på Junon och red ut i den istället. Provade nedsittning idag, och de funkade fint! Jag  trodde den hade glidit fram när jag suttit ner, men de hade den inte som tur var. Jag tror minsann jag slår till! De "värsta" som kan hända är att jag får värma om den till vidare. Värre om den inte hade gått att ändra bommen på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0