Hovböld + träning

Igårmorse var Bells ohalt, men jag ville ändå kolla upp henne, så J (hovis) kom och kollade läget. Det var inte svårt att hitta problemet, en böld ute i tån utanför "kötthoven", som börjat söka sig uppåt en bra bit. Så förhoppningsvis stannar den av här, och fortsätter inte uppåt. Gör den det får han komma igen och skära upp mer. Idag ska hon få en sula på sig för att det inte ska komma in skit.
 
Jag själv hade aerobic och core på schemat, DÖKUL. Detta var mitt andra aerobic-pass och min hjärna hade smält alla moves, så nu jäklar kunde jag ta i och jobba istället för att fokusera på att hålla koll på armar och ben haha. Så himla kul!

Ikväll blir ett nytt pass för mig, en form av intervallstyrka. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0