Vila

Då jag jobbar hela dagen (12-23) idag så får Bellson stå. Bad AC i stallet fixa åt henne så jag fick sova ut, det behövdes! Hade en supertrevlig valborg igår, faktiskt med min E.. Och så följde bästa L med. <3 Men jag och E brukar aldrig "gå ut" tillsammans, för det har aldrig funkat förr i våra yngre år. Men nu så testade vi igen efter kanske 3 år? Minst. Och de var superkul! Så... ;-)
 
Har även precis kollat klart top model, och är SUR för att Ellinor inte vann. Jag har varit HELT övertygad om, från starten, att hon skulle ta hem skiten. Hon har verkligen lyst igenom dom andra och tagit det till en heelt annan nivå. Men men... ;-) Hon lär ju lyckas ändå!

Ha en fortsatt trevlig röddag! ;-) Dom flesta är väl långlediga nu antar jag, och jag har precis hoppat på min 9-dagarspers. :-D Blir nog bra de ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0