Pissväder

Jisses vilket väder! Har visserligen jobbat 8-21, men jag var till Bellson på min rast förut.. När det spöregnade, plus blev snöblandat när jag var där. Bella tog jag in, och hon frös.. pälsen stod rätt ut under täcket, men hon frös.. Så jag tog av det (50 g) och tog på ett dubbelt så tjockt. Sen gick vi ett varv runt travbanan efter lite borstning osv. och sen var det bra. :-) Då fick hon gå ut igen i ett varmt och skönt täcke. Hoppas hon höll sig varm tills insläppet ikväll..
 
Och nu har jag ÄNTLIGEN hittat en hals till hennes nya vintertäcke. Jag har letat igenom hela internet, hela världen..Haha. Och ÄNTLIGEN. :-) En sida som hade dom kvar... i rätt strl. Om det inte är så att jag får ett mail om att det tyvärr är slutsålt ändå. ;-) Förvånar mig ej! Men jag hoppas det finns. :-D

Imorgon blir det samma lika. Jobb 8-21, och en prommis med Bells på rasten! En lite längre än idag, om det är bättre väder vill säga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0