Promenad + vintervila?

For iväg på rasten förut och gick en promenad med Bellabus på 40 minuter. Härligt! Och hon skötte sig så bra. Även på hemväg. Hon blir ju lite pigg osv. Men det är hanterbart och inte ens i närheten över hur hon var förut. :-) Lillsnuttan! Innan promenaden gjorde jag lite övningar på henne, och klippte ännu en decimeter av svansen.. m.m. 

Sen funderar jag om det är dags för hennes vintervila nu. Har känt ett par veckor nu att jag inte är så sugen, och att jag behöver en paus. Samt att jag känt att B behöver en paus. Det har varit så mycket nytt senaste halvåret, att ... det är dags nu för en paus. Det matas på nytt hela tiden.. och det funkar ju inte tycker jag. Inte utan paus. För någon av oss. Så, det lutar åt att det blir nu. Hon får ju alltid 1-3 veckor varje år, obestämt när... Men nu känns som läge. Jag får suga på den! ;-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Melinda

Jätte söt blogg du ha :D så välkomnande :D

2014-11-05 @ 20:21:44
URL: http://melindaslife.for.me
Postat av: Lydia

Vilken fin häst du har :)

Svar: Tack!
Josefine Fred

2014-11-09 @ 21:37:44
URL: http://lydiaathieme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0