Revansch!

Idag tog jag och Bella och red ett dressyrpass igen, och idag var hon back on track! Tack gode gud. :-) Hon var ganska fin faktiskt. Lugn, avslappnad, inge munnande. Trevlig form. Båda galopperna satt, men vänstern föll isär i början och blev lite fyrtaktig. Men efter några fattningar vart den riktigt fin i takten!! :-) Och hon var lugn emellan fattningarna. Gick iaf hyffsat fort att få na lugn.
 
Sen jobbade jag lite förvänd, och i vänstern bröt hon av 2 ggr. Men sen gick de fint! Red sen över till höger galopp och den satt kanon. Bröt av en gång. Men annars fin!
 
Red sedan några skänkelvikningar i trav, vilka gick okej. Jag behöver hjälp med att hitta känslan, vet inte om det är rätt det vi gör nu. Men men, vi gör det vi kan.
 
Sedan red jag igenom LA:3an och de gick super!! Har faktiskt ingenting att klaga på förutom det vanliga att hon blir spänd. Bästa B.
 

Arkivbild

Kommentarer
Postat av: amalia

Hon är så fin!

Svar: Tack!! :)
Josefine Fred

2014-10-04 @ 15:19:57
URL: http://wahlrader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0