Uteritt

Det blev en uteritt i eftermiddags för fröken Bus. Jag var inte på topp så vi skrittade mest, nästintill hela ridturen. På hemvägen blev hon så himla spänd och trippig, så då var jag tvungen att ta tyglarna och låta henne röra på sig lite i form av jogging. Blev lite övergångar. Hon lyssnade inte bra den lilla puppsnurran. Spänd och därmed svår att nå fram till. Ändå har hon blivit mer lyhörd på uteritterna. Men idag funkade knappt bromsen över huvudtaget. Men så kan det vara ibland! ;-)
 
Imorgon blir det vila då jag jobbar hela dagen.
 
Idag kom hennes nya täcken. Har sålt iväg hennes då de blivit för trånga, och köpt in lite nya då jag fått prova denna modell av en i stallet. Och det verkar lovande! Alla förutom helhalsen verkar perfekt på henne. Ska exprimentera lite med spännena där och se om vi kan få det att funka i bogen.

Just nu får jag inte in fler bilder än dessa två... så får ta de andra när de funkar! ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Nischtäcken? :) Dom är suveräna!!

Svar: Japp! Ja det verkar så :D
Josefine Fred

2014-10-15 @ 21:42:17
URL: http://rajala.blogg.se
Postat av: Lina

Hehe det känns väl bra att hon musklat sig så mycket att täckena blivit för små? ;D

Svar: Haha ja de känns suveränt!
Josefine Fred

2014-10-15 @ 21:57:40
URL: http://linau.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0