Happiness!

Min och Bellas resa tillsammans är det bästa jag vet! Det är så roligt. Jag kunde inte ha tagit ett bättre beslut efter sista hopptävlingen i maj, att satsa på dressyren denna sommar. Jag har nog aldrig haft så roligt och varit så avslappnad i mitt hästägande och tillsammans med B som jag varit denna sommar, och är fortfarande. Jag slipper dendär ångesten och klumpen i magen varje gång jag ska hoppträna, och dendär fruktansvärda nervositeten och illamåendet inför en hopptävling, och känslan av misslyckande när jag ballar ur och inte fixar att stötta min häst.
 
Jag kunde inte ha haft en bättre inställning än i våras, att detta år så ska vi bara ha kul! Släppa på kraven och göra det som funkar för dagen, helt enligt Bellas dagsform. Det har verkligen gjort oss sjukt mer sammansvetsade än innan, och vi är så glada tillsammans nu! Och på träningarna gör vi framsteg efter framsteg. Tänk om jag lagt ner denna tid på dressyrlektioner tidigare, och inte typ... 10ggr om året?? Jaja, bättre sent än aldrig. :-D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni är ju så fiiiiiina!! :)

Svar: Tack!! :)
Josefine Fred

2014-09-16 @ 22:19:04
URL: http://rajala.blogg.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin häst!

Svar: Tackar!
Josefine Fred

2014-09-16 @ 22:29:20
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0